Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Κυριακή
18/6/2006 στο αεροδρόμιο του Χορτερού το
Aerorally Σιντικής 2006, στα πλαίσια του
1st Hellenic ULM Trophy. Το Aerorally διοργανώθηκε
από την Αερολέσχη Σερρών, με την υποστήριξη
του περιοδικού RBF που είναι και ο αθλοθέτης
του 1st Hellenic ULM Trophy. Ο συγκεκριμένος
αγώνας τελέστηκε υπό την αιγίδα του Δήμου
Σιδηροκάστρου, ο οποίος επί σειρά ετών αποτελεί
αρωγό σε κάθε είδους αεραθλητική δραστηριότητα
στην περιοχή και για τον συγκεκριμένο αγώνα
εκτός των άλλων διέθεσε 600 Lt δωρεάν καύσιμο
για τα αεροσκάφη. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία
Σερρών, μέσω του Πυροσβεστικού Κλιμακίου
Σιδηροκάστρου, μας διέθεσε 2 οχήματα με
αφρό τα οποία βρίσκονταν στο αεροδρόμιο
καθ' όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, συμβάλλοντας
στην ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα. Επίσης,
μια σειρά επιχειρήσεων της τοπικής κοινωνίας
στήριξαν οικονομικά την οργάνωση και διεξαγωγή
του αγώνα, η δε κατασκευαστική εταιρία ΜΕΣΟΧΩΡΙΤΗ
Α.Ε. αφιλοκερδώς μας διέθεσε ένα γκρέιντερ
για την βελτίωση του διαδρόμου. Τέλος, τα
τοπικά ΜΜΕ πρόβαλλαν με εκτενή ρεπορτάζ
την εκδήλωση.
Την Οργανωτική
Επιτροπή του αγώνα αποτέλεσαν οι:
-
Βασιλείου Γεώργιος,
Πρόεδρος
-
Χατζηδημητρίου
Πέτρος, Γενικός Συντονιστής
-
Αλεξιάδης
Σταύρος, Γραμματέας
-
Αλεξάκης
Λέανδρος, μέλος
Την Ελλανόδικο
Επιτροπή αποτέλεσαν οι:
Οι
αφίξεις αεροσκαφών άρχισαν από το Σάββατο
17/6/2006 με το υπερελαφρό μοτοανεμόπτερο
PIPISTREL SINUS του Μιχάλη Αναστασίου. Την
Κυριακή 18/6/2006 ο καιρός ήταν εξαιρετικός
με πολύ καλή ορατότητα και ασθενείς ανέμους.
Από νωρίς το πρωί άρχισαν οι αφίξεις των
αεροσκαφών που ολοκληρώθηκαν μέχρι τις 10:00
π.μ. Αφίχθησαν συνολικά 17 υπερελαφρά αεροσκάφη,
1 PIPER (D-ECFG), 1 μηχανοκίνητος αετός
και 1 ελικόπτερο, το R22 (SX-HOB) της PREL,
πολύ καλός αριθμός συμμετοχών δεδομένου
ότι την ίδια μέρα πραγματοποιούνταν ταυτόχρονα
άλλες 2 αεραθλητικές εκδηλώσεις στη Β. Ελλάδα
(Δράμα, Εδεσσα). Στα highlights του αγώνα
η συμμετοχή του εντυπωσιακού μοτοανεμόπτερου
Sinus του Μιχάλη Αναστασίου και του γνωστού
ΛΥΓΚΙΣΤΗ του Γιώργου Ηλιόπουλου από τη Φλώρινα
ενώ το παρών έδωσε και ο αειθαλής Walter
Schmitt με το Piper του.
Γύρω στις 11:00
άρχισε η ενημέρωση των πληρωμάτων πάνω στις
διαδικασίες του αγώνα. Στα πληρώματα δόθηκε
ένας χάρτης του Νομού Σερρών, γνωστής κλίμακας,
με χαραγμένη μια διαδρομή που κάλυπτε το
βόρειο τμήμα του Νομού. Τα πληρώματα θα
έπρεπε να δηλώσουν τον εκτιμώμενο χρόνο
πραγματοποίησης της διαδρομής. Κάθε απόκλιση
από τον χρόνο αυτό χρεώνονταν με 1 βαθμό
ποινής ανά sec απόκλισης. Επίσης, δόθηκε
ένα photoset με 16 φωτογραφίες εκ των οποίων
ορισμένες ήταν πάνω στη διαδρομή και ορισμένες
εκτός. Τα πληρώματα κατά την πτήση τους
θα έπρεπε να αναγνωρίσουν ποιες φωτογραφίες
ήταν σωστές, δηλαδή πάνω στη διαδρομή, και
ποιες λάθος. Κάθε λάθος αναγνώριση φωτογραφίας
χρεώνονταν με 100 βαθμούς ποινής. Τέλος,
κατά την προσγείωση τα πληρώματα εκτελούσαν
προσγείωση ακριβείας εντός διαγραμμίσεων
πάνω στο διάδρομο. Προσγείωση εκτός των
διαγραμμίσεων χρεώνονταν με 100 βαθμούς
ποινής.
Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε στις 12:00,
ξεκινώντας πρώτα τα ταχύτερα αεροπλάνα.
Υπήρχε χρονικός διαχωρισμός 5 λεπτών μεταξύ
των απογειώσεων οι οποίες ολοκληρώθηκαν
με απόλυτη τάξη και εντός του προβλεπόμενου
χρόνου. Γύρω στις 13:00 άρχισαν οι προσγειώσεις
των αεροσκαφών, οι οποίες γενικά ήταν πολύ
κοντά στους χρόνους που είχαν δηλώσει τα
πληρώματα. Επίσης, 5 πληρώματα εκτέλεσαν
επιτυχώς την προσγείωση ακριβείας. Όλες
οι προσγειώσεις ολοκληρώθηκαν γύρω στις
14:00. Μετά τον αγώνα και μέχρι να εκδοθούν
τα αποτελέσματα αερομοντελιστές της Αερολέσχης
Κομοτηνής πραγματοποίησαν μια εντυπωσιακή
επίδειξη με αερομοντέλα και πραγματοποιήθηκε
ο ανεφοδιασμός σε καύσιμα των αεροσκαφών.
Κατόπιν, οργανωτές
και πληρώματα μετέβησαν στις πισίνες του
Σιδηροκάστρου για καφέ και συζήτηση και
εκεί έγινε και η πανηγυρική ανακοίνωση
των αποτελεσμάτων. Δείτε τα αποτελέσματα
του Aerorally.
Εναέρια άποψη του χώρου
της εκδήλωσης
|
|
Ενημέρωση των πληρωμάτων
πριν την έναρξη του Aerorally
|
|
Το μοτοανεμόπτερο SINUS
(I-6248)
του Μιχάλη Αναστασίου
|
|
Το Savannah της Αερολέσχης
Σερρών στην προσγείωση ακριβείας
|
|
Το C42 IKARUS (HE-U185)
της PREL
στην προσγείωση ακριβείας
|
|
To Savannah ADV (Ι-7860)
του Μαρκόπουλου Παναγιώτη
της Αερολέσχης Φλώρινας
|
|
Γκαρέλας Κών/νος
Savannah, Αερολέσχη Δράμας
|
|
Το Robinson R22 (SX-HOB)
της PREL
|
|
Τα 3 πληρώματα που κατέκτησαν
τις πρώτες θέσεις του Aerorally
με τα έπαθλά τους
|
|